dinsdag 5 augustus 2008

Dommel houdt belofte

Dinsdag 5 Augustus

Een drukke werkdag raced voorbij en voor zo'n harde werker als ik is het dus direct middag. Ik werk namelijk bij een maatschappij die ook wel bekend is als 'Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen. (Neen geen sarcasme , of toch?) ... enfin het doet gewoon geen kl*ten terzake.

Geen nieuws van Dommel. Dus is dommel zelf toch niet van zijn woord? Draait de helpdesk toch vierkant hoewel ze eigenlijk professioneel overkomen? Is al het voorgaande dan toch niet grotendeels de fout van een maatschappij ooit bekend onder de naam 'RTT' (BGC).

----
Rond 15 uur krijg ik telefoon.

Met Shedom . Wij hebben een aantal dingen nagekeken en bij belgacom een nieuwe activatiedatum afgedongen. Vrijdag 8 augustus (binnen 3dagen) wordt u lijn geactiveerd en kunt u van al onze diensten gebruik maken.
Dan komt er weer iemand van belgacom langs vraag ik?
Idd
Oeioei dacht ik. Ik bedank hem.
----

Thuisgekomen merk ik een nieuw voicemail bericht op van 13h 59. Belgacom! Neen niet de cois deze keer.

Goeiemiddag belgacom dienst kabelaansluitingen . Om de afspraak te bevestingen van vrijdag 8 augustus om een verlassing te maken op de hoofdkabel op het volgende adres (mijn adres) dank u.
---

Vorige keer was het ook een voicemail bericht. Heb ik deze telefoon echt gemist? Of spreekt BGC altijd voicemailberichten in ? Ach ... we hebben nu weer iets concreet.. en eigenlijk veel vlugger dan ik had durven hopen.
Vrijdag ... hopelijk meer! Maar dan wel hopelijk eindelijk een kleine review van dommel homeconnect!