dinsdag 5 augustus 2008

niets gehoord van belgacom . Dommel helpdesk (3)

Woensdag 30 juli

Waar ik als pessimist al voor vreesde is uitgekomen... Ik hoor al een kleine week niets van belgacom om met mij nieuwe afspraak te maken. Nochtans had ik na de vorige keer een zeer goed gevoel na het telefoontje met de dommel helpdesk. Ik moest een tijdje wachten maar ik voelde een veel grotere hulpvaardigheid én deskundigheid in vergelijking met de keren dat ik de scarlet helpdesk nodig had.

Ik vraag me af of het normaal is dat belgacom zolang wacht om mij te contacteren voor een afspraak .Hoewel de fout volgens mij bij belgacom ligt is elke rechtreekse vorm van support onmogelijk.

Dommel helpdesk (3)
Ik heb even tijd en ik neem mijn gsm om dommel te bellen. Met mijn ervaringen vorige week denk ik dat dit onmogelijk is... maar wie niet waagt blijft maagd zeker?
Onterecht blijkt want ik ben na de eerste poging en een minuutje wachten reeds 'binnen'.
------
Positief verrast doe weer maar eens mijn verhaal. Ondertussen zijn we ongeveer 11u45.

Ja mijnheer ik zal belgacom daarvoor moeten contacteren maar uit ervaring weet ik dat het moeilijk is om rond het middaguur iemand te pakken te krijgen daar, maar ik zal eens proberen.
Ik word een tijdje in wacht gezet. Hoop ondertussen dat mijn 'halfplatte' gsm batterij het nog even wil uithouden
Ja mijnheer ik krijg niemand te pakken bij belgacom. Maar ik zal een mail sturen naar de belgacom technieker met je gsm nummer om te vragen dat hij u zo snel mogelijk kan contacteren
Ik bedank hem en rond gesprek af
------

Neen ik geloof niet echt in de kracht van 'mails' als het op zo'n zaken aankomt. Een reply mail met een koppel mooi borsten heeft meer kans om gelezen te worden dan werkgerelateerde stuff. Vind het ook een rare gang van zaken.. maar wat kan die persoon bij dommel nog meer doen vraag ik me af? Ze zijn steeds vriendelijk en heb altijd de indruk dat ze er alles aandoen om mij te helpen... Maar goed .. nog steeds geen homeconnectaansluiting..dus wat kopen we daarmee? ;)

En daarmee is het middagpauze geworden op het werk ;)