dinsdag 5 augustus 2008

Dommel Helpdesk (2)

Donderdag 24 Juli

Dommel helpdesk (2)
Ik volg de aanwijzigingen van de man van de helpdesk gisteren op en bel hen dus terug op. Ik merk dat de verhalen van userbase geen verzinsels zijn , want ik had gisteren blijkbaar geluk dat ik van de eerste keer en reeds na 5 minuten binnen was geraakt. Nu lukt het talloze keren niet... Base laat de telefoon aan de andere kant ongeveer 3.5 minuut rinkelen , en beslist dan dat de oproep onbeantwoordt is. Het is met andere woorden niet mogelijk om langer dan 3 minuten én een half in de wachtrij te staan met een gsm (van base). Ik beslis de vaste lijn van het werk dan maar te (mis)bruiken. met succes want na 2 pogingen ben ik binnen . En doe ik mijn verhaal.

Een vriendelijke man luistert , kijkt een aantal dingen voor mij na enz... . Hij zet me in wacht om naar belgacom te bellen en te horen wat er gebeurd is. Een tijdje later komt de medewerker terug en zegt dat een nieuwe afspraak nodig is (ondertussen ben ik ong 15 min in gesprek geweest via hun 0800 nummer) . Belgacom zou mij daarvoor contacteren op mijn gsm.