dinsdag 29 juli 2008

belgacom (2) De cois heeft teveel werk meegekregen!

Woensdag 16 juli

De cois heeft teveel werk!
Vandaag komt belgacom langs voor de activatie.
Ik heb nog geen activatie brief en/of loggin gegevens ontvangen van dommel maar via userbase/tik heb ik gelezen dat dommel ook werkt met tijdelijke (temp) accounts. Geen probleem dus. Ik hou vandaag op het werk mijn gsm in "t oog... zodat ik de cois zijn telefoontje niet mis.

Rond 16 h belt cois
Ja mijnheer, ik heb hier nog een werkske voor adres xxxx xxx ik ga daar vandaag nimmeer geraken, ik heb teveel werk gehad met xxxx (verstond dit niet) en uitgelopen en ... .
Geen probleem dacht ik bij mezelf, kom morgen gerust langs mijnheer.
Ik heb derjust den dispatch gebeld, en die hebben gezegt da ik de klant moet opbellen voor een nieuw afspraak, en da kan ten vroegste woensdag 23 juli. Ja spijtig kan er weinig aandoen enz
Ja inderdaad weinig aan te doen bevestig ik , ik kijk even op mijn kalender op de pc naast mij en ik bevestig een afspraak voor 23 juli
Ik zal het doorgeven aan dispatch
Ik bedank vriendelijk

Ja kijk , scarlet one is nog actief en op een week steekt het nu ook niet zeker hé. De cois lijkt nen sympathieke kerel aan de telefoon.. . Ik begrijp waarom geert H zolang op cois aant roepen is in zijn conference. Ik stel cois voor als iemand die tegen zijn collega's dagelijks zegt 'vroeger toen het nog RTT was, was alles beter' ... maar genoeg etiketten op mensen gekleefd die we amper kennen ;) . Wachte op volgende woensdag!