dinsdag 29 juli 2008

Belgacom(3) de helpdesk

Dinsdag 22 juli

Geen activatie , dat zal morgen zijn zeker?
Geen technieker langsgeweest vandaag, geen activatie. Ik merk op dat de eerste pro forma factuur van dommel wel gemaakt is en dat de dommiciliering blijkbaar ook in orde is.
Zoals ik met cois heb afgesproken, zal hij dan wel morgen komen. De activatiedatum op de dommel activatiebrief zal ik laten voor wat hij is

Belgacom (3) de helpdesk
Ik besluit om belgacom te bellen in verband met mijn afspraak van morgen. Ik wil vragen of cois eventueel in de voormiddag kan langskomen, zodat hij niet weer teveel werk zal hebben. Tevens zou ik op die manier de afpraak bevestigd zien enz..

Belgacom 0800 nummer.. geen optie die echt past bij wat ik nodig heb. Ik druk om een storing melden. Ik zet de speaker op voor de welbekende wachtmuziekjes. Na ca 15 min neemt een vrouw op en doe mijn verhaal.

Mijnheer , u bent geen klant hier. Ik kan niets voor u doen.
Ja maar ik heb toch rechtreeks contact gehad met belgacom (cois) voor een 2de afspraak.
Ik kan niets voor u doen, ik kan enkel iets zien voor belgacom klanten.. je moet denk ik bij de klantendienst zijn..
Ze zet me in wacht en belt intern naar een andere dienst
Ja meneer , het kan inderdaad dat wij aansluitingen doen van dommel , maar dat is in opdracht van dommel en je moet naar hun bellen
Ok dan maar denk ik en ik rond het gesprek af.

Schandalig hoe belgacom omgaat met de taak als netwerkbeheerder denk ik bij mezelf. Het is 5 na 12 om de infrastructuur in een apart bedrijf te gieten om de concurentie eindelijk kansen te geven.. Nuja ik leef nog steeds in belgië zeker?
Scarlet helpdesk was ook net een lotje uit de loterij.. valt ie of valt ie niet? Helpen ik of niet?

Belgacom hoeven ook niets meer te leren, net als de loterij is dat een overheidsbedrijf en die dienen blijkbaar om de mensen te pluimen..en krijgen daar natuurlijk alle mogelijke middelen voor.

Achjah wat maakt het uit om tegen de heilige huisjes te stampen hé ;) ...Gewoon wachten tot morgen tot dat cois langskomt:)